TerminWCS
Aplikace TerminWCS (klient, server) slouží k prohlížení a příjmu historie událostí systému Dominus Millennium, ale není uzavřená pouze pro tento systém. Události jsou přijímány v reálném čase a následně, v závislosti na uživatelském nastavení, zobrazeny a tištěny.
Aplikace je postavena nad databázemi FireBird a sestává ze dvou částí: serveru a klienta.
Serverová část umožňuje definovat a spravovat neomezené množství serverů. Každý server je ve formě služby (service) a zajišťuje fyzické spojení s jedním objektem. Server jednotlivé události přijímá z objektu (ústředny) a následně je ukládá do databáze. Kromě příjmu událostí server rovněž monitoruje případné výpadky spojení s objektem.
Maximální počet současně spuštěných serverů je dán zakoupenou licencí.
Správu všech serverů centrálně zajišťuje nadřízená aplikace.
Serverová část umožňuje:
- definovat a spravovat jednotlivé servery
- řídit a indikovat okamžitý stav každého serveru
- vybírat databázi pro ukládání přijatých událostí
- každé osobě pověřené obsluhou definovat přístupové jméno, heslo a oprávnění
- nastavovat parametry připojení připojeného objektu
- definovat popis a číslo připojeného objektu
- obsluhovat logovací soubor serveru
- nastavovat reakce na jednotlivé třídy událostí
- pracovat se zálohami databáze
- automaticky zjišťovat existenci nové verze
- aktualizovat aplikaci z internetu
- kdykoliv použít rozsáhlou nápovědu.
Jednotlivé servery zajišťují:
- průběžný příjem jednotlivých událostí v reálném čase
- uložení události do databáze
- průběžnou kontrolu spojení s připojeným objektem zápis činnosti do logovacího souboru.
Klientská část zajišťuje prezentaci přijatých událostí. Připojuje se k databázi a tyto události zobrazuje, filtruje, ukládá na disk, případně tiskne. Klientů může být k databázi současně připojeno více a každý klient se chová nezávisle na ostatních.
Klientská část umožňuje:
- pracovat s událostmi historie
- předdefinovat databáze, jako zdroje on-line historií
- u on-line historií sledovat stav všech serverů a připojených objektů přispívajících do dané historie
- pracovat s dříve uloženými historiemi
- archivovat historie v databázové, textové či zašifrované formě
- definovat filtry, které z historie vyberou pouze požadované události, anebo je zvýrazní zvolenou barvou
- archivovat definované filtry a kdykoliv je opět použít
- události historie řadit sestupně i vzestupně (v souladu s národní abecedou) podle zvoleného kriteria
- celou nebo filtrovanou historii vytisknout na tiskárně
- exportovat celou nebo filtrovanou historii do textového (.txt) anebo databázového (.csv) souboru
- každé osobě pověřené obsluhou definovat přístupové jméno, heslo a oprávnění
- ke každé historii definovat popisné údaje
- ke každé historii uchovávat deník operací, které byly nad historií prováděny; tento deník lze kdykoliv prohlížet
- automaticky zjišťovat existenci nové verze
- aktualizovat aplikaci z internetu kdykoliv použít rozsáhlou nápovědu
Pro více informací o produktu navštivte náš katalog.