Úvod &gt: Software &gt: TerminWCS

TerminWCS

Aplikace TerminWCS (klient, server) slouží k prohlížení a příjmu historie událostí systému Dominus Millennium, ale není uzavřená pouze pro tento systém. Události jsou přijímány v reálném čase a následně, v závislosti na uživatelském nastavení, zobrazeny a tištěny.

TerminWCS

Aplikace je postavena nad databázemi FireBird a sestává ze dvou částí: serveru a klienta.

Serverová část umožňuje definovat a spravovat neomezené množství serverů. Každý server je ve formě služby (service) a zajišťuje fyzické spojení s jedním objektem. Server jednotlivé události přijímá z objektu (ústředny) a následně je ukládá do databáze. Kromě příjmu událostí server rovněž monitoruje případné výpadky spojení s objektem.

Maximální počet současně spuštěných serverů je dán zakoupenou licencí.

Správu všech serverů centrálně zajišťuje nadřízená aplikace.

Serverová část umožňuje:

  • definovat a spravovat jednotlivé servery 
  • řídit a indikovat okamžitý stav každého serveru 
  • vybírat databázi pro ukládání přijatých událostí 
  • každé osobě pověřené obsluhou definovat přístupové jméno, heslo a oprávnění 
  • nastavovat parametry připojení připojeného objektu 
  • definovat popis a číslo připojeného objektu 
  • obsluhovat logovací soubor serveru 
  • nastavovat reakce na jednotlivé třídy událostí 
  • pracovat se zálohami databáze 
  • automaticky zjišťovat existenci nové verze 
  • aktualizovat aplikaci z internetu 
  • kdykoliv použít rozsáhlou nápovědu.

Jednotlivé servery zajišťují:

  • průběžný příjem jednotlivých událostí v reálném čase 
  • uložení události do databáze 
  • průběžnou kontrolu spojení s připojeným objektem zápis činnosti do logovacího souboru. 

Klientská část zajišťuje prezentaci přijatých událostí. Připojuje se k databázi a tyto události zobrazuje, filtruje, ukládá na disk, případně tiskne. Klientů může být k databázi současně připojeno více a každý klient se chová nezávisle na ostatních.

Klientská část umožňuje: 

  • pracovat s událostmi historie 
  • předdefinovat databáze, jako zdroje on-line historií 
  • u on-line historií sledovat stav všech serverů a připojených objektů přispívajících do dané historie 
  • pracovat s dříve uloženými historiemi 
  • archivovat historie v databázové, textové či zašifrované formě 
  • definovat filtry, které z historie vyberou pouze požadované události, anebo je zvýrazní zvolenou barvou 
  • archivovat definované filtry a kdykoliv je opět použít 
  • události historie řadit sestupně i vzestupně (v souladu s národní abecedou) podle zvoleného kriteria 
  • celou nebo filtrovanou historii vytisknout na tiskárně 
  • exportovat celou nebo filtrovanou historii do textového (.txt) anebo databázového (.csv) souboru 
  • každé osobě pověřené obsluhou definovat přístupové jméno, heslo a oprávnění 
  • ke každé historii definovat popisné údaje 
  • ke každé historii uchovávat deník operací, které byly nad historií prováděny; tento deník lze kdykoliv prohlížet 
  • automaticky zjišťovat existenci nové verze 
  • aktualizovat aplikaci z internetu kdykoliv použít rozsáhlou nápovědu

Pro více informací o produktu navštivte náš katalog. 

 
 
Mapa webuO webu | Tisknout stránku  | 
|
Vyrobila: Omega Design
 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace  Rozumím